Alla inlägg den 7 november 2009

Av Sofia - 7 november 2009 16:22

Vilket novemberväder! Var är solen? Det känns som om hela dagen skvalpar omkring i ett vakum i gråmulet tillstånd - från gryning till direkt skymning. Det är ju iofs alltid likadant vid denna årstiden. Längtan till advent då alla ljusslingor tänds o alla stjärnor/stakar lyser i fönstrerna. Men än är det lite tidigt!!


Ligger här i soffan o lyssnar på KENT's nya CD o bara njuter. Längtar redan efter en live-konsert. Jag antar att de ska ut till våren/sommaren. Sus, hänger du på? Finns inget band (möjligen, möjligen Lasse Winnerbäck) som får till sån stämning. KENT's låtar väcker känslor som ingen annan grupp, både vemod, sorg, lycka av stora mått. Kommer ihåg tältet sommaren 05 på Elmia i Jönköping o förra våren i dito stad. Magiskt! Vill liksom inte det ska ta slut..


Var eg. bortbjudna ikväll men jag ringde återbud. Känner mig sämre och vill inte proppa kroppen full av Ipren för att vara social o trevlig. Det får bli soffan i kväll o möjligen lite "körslag" (om jag är vaken då?) Måste ju samla krafter till måndagen då det åter är jobb. Vill inte vara hemma..mycket att göra o lite inbokat just på måndag som jag INTE vill missa!!


Jag önskar er en trevlig lördagkväll!!


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards