Alla inlägg den 11 november 2009

Av Sofia - 11 november 2009 18:36

Parkskolan i Bodafors!! Har själv gått där från 1983-1985. Kände knappt igen mig! Totalt omgjord o nyrenoverad - hur fin som helst! Ja, det finns ju viss skillnad då man tänker Central dit Johanna traskar varje dag. Att Parkskolan skulle vara "Sveriges modernaste skola" vet jag fakstiskt inte men en av vaktmästarna sa det. I varje fall är det Nässjös modernaste!


Besökte även förskolan Ugglan o träffade på min svägerska - kul att se hur hon har det på jobbet. Det var golv som skulle göras om o räcker pengarna blir det väl lite målning oxå ; ) Får väl se till det!! Önskar jag hade befogenhet att göra det men det är ju tyvärr inte riktigt så enkelt...


Syftet med resan till B-fors var lägenhetsbesiktning o det är faktiskt inte så dumt att få se hur det praktiskt går till ibland. Dessutom nyttigt för mig att se hur våra fastigheterna ser ut!! Lättare att jobba med tillhörande papper då.


Hemma nu efter en ICA-handling o helt plötsligt snart slut på dagen! Klockan i vanlig raketfart o åter en dag bakom oss. Tack o lov MASSOR av dagar framför oss (hoppas, hoppas jag).


Natti, natti!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards