Alla inlägg den 3 november 2010

Av Sofia - 3 november 2010 20:44

Nu är familjeantalet återställt. David o Stella som har haft glada o goa dar hos farmor o farfar och har återigen returnerats till Renstigen 11. Ikväll var vi åter 6 st till kvällsvarden. 52 sorters yoghurt (eller i varje fall 6 sorter) och vanlig hederlig Skogaholms. GI-fantaster går därmed bort ; ) Ibland, nån gång då kan det vara oerhört gott med svensk sirapslimpa, smör o ost!


Ulf har vabbat med Elin idag. En febrig och snuvig tös låg o hostade hela natten. Eftersom jag körde kommunens hyreskörning för december idag gjorde jag just det. Lite pirrigt är det ju fortfarande med detta "månadens" arbetsmoment - mycket som ska stämma och respekt för stora belopp... Med tanke på hur nervös jag var för ett år sen när det gällde ovan är jag djupt tacksam att det känns som det gör idag.


När jag kom hem stod det två kassar jättefina ärvekläder i hallen. Ärvda och ärvda, på vissa plagg syns det knappt att de är använda. Å David älskar att bära coola Alfreds kläder. Tack Lotta!!!!


Godnatt onsdag och ses i morgon torsdag!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards