Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sofia - 26 november 2010 17:46

Att gå hem en fredag från jobbet med vetskapen att man har TVÅ dagars extra ledighet i form av det man kallar semester är verkligen en grym bonus!!! Wow - så länge det har varit bestämt. Pengar till Stockholmsresa i 40 års present och konsert med KATIE MELUA. En fantastiskt vacker kvinna med en fantastisk och personlig röst, född 84', kommer ursprungligen från Georgien, flyttade som 14-åring till England.


Det var vid vår mini-sommar-trip i juni jag såg affisch med Katie Melua, att hon skulle komma till Cirkus den 29 nov. Bestämde mig redan då - det där ska jag se! Sen att jag på något finurligt sätt lurat med mig min man är ju oerhört trevligt. Lite roligare om man är två.


Å vi ska ju inte bara gå på konsert. Vi ska bo på hotell, äta gott, promenera i runt i Stockholm o bara VARA! Lite (läs mycket) synd är att det inte är någon Sofiatemperatur ute... Vad jag motvilligt har hört ska kylan hålla i sig. Jag hade väl i och för sig inte velat byta ut "istid säsong 10/11" mot grått väder inkl. regn o blåst a' la tradiotionellt novemberrusk.... Men några + grader o sol ;) Ja, hotellfrukosten lär ju vara lika god även att det är 11 minus utanför fönstret.


I kväll har Stella kommit tillbaka och ALLA i familjen är samlade. Inga kompisar ska sova över... Kan vara mycket skönt att efter en hektisk vecka få avsluta den familjevis!


Go kväll!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards