Alla inlägg den 6 november 2010

Av Sofia - 6 november 2010 14:22

Sömnbrist har jag hört talas om men överdos av sömn? När man vaknar 09.40 en lördagmorgon och känner sig ännu tröttare än man var vid sänggåendet... Huvudet är tungt... känns som kroppen inte är van av att ligga horisontellt i så många timmar. Efter kokt ägg o svart kaffe återvänder ändå hoppet..


Tog min vanliga runda runt Träslända efter frukosten. Enda skillnaden var att jag gick den några timmar senare än normalt och desutom vände jag på rutten. Bara det kändes avigt - liksom lite fel! Ja, vi är vanemänniskor och vissa mer än andra. Man möter betydligt fler människor ute i skogen än kl. 07.00 och kanske beror det oxå på att det är röd dag i dag. Ulf skulle till tippen med skräp men fick vända.... Stängt!!


Sitter nu och har förtjänat en skål med Ben & Jerryglass. Det är verkligen lycka att hitta ytterligare en gömd macadaminöt när man trodde de var slut. Finns verkligen ingen godare glassort (om du frågar mig). Det är eg. nötterna jag vill åt - kan de inte dubblera mängden?


Ikväll ska vi ut till våra kompisar Sus o P-A m. barn i Sandrydet. Alltid lika kul att fara dit och det var ett tag sen vi träffades. Jag har ett gäng semesterkort så vi får väl sitta o drömma tillbaka till varmare tider...


Ha en fortsatt fin Allhelgonalördag!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards