Alla inlägg den 7 november 2015

Av Sofia - 7 november 2015 06:29

Dricker starkt kaffe och sitter i ett skönt varmt bilsäte, tillhörande en snygg svart Passat som förmodligen släpper ut lite för mkt gifter jämfört med vad den ska... Å andra sidan är det väl intet jämfört med vad våra plan idag ska spy ut. Å tredje sidan har jag nog några utsläppsrätter upp om man ska börja räkna... Flyger inte särskilt ofta.

Nej, det var ingen dröm - nu är vi på väg. Mot Landvetter. Just nu kör vi på en helt ny väg. Förbi Ulricehamn mot Göteborg. Snabbt och smidigt går det.

Sitter o ler när jag tänker på SMS-konversationen min mamma o David hade igår... Mamma skriver: "Grattis till att du har gått vidare till Svenska Bandyförbundets elitläger. Du kan väl ringa sen o berätta lite mer - jag begriper inte riktigt du vet. Vi ska spela boule i em, ring efter fem."
David svarar: "Tack snälla! Jag kan ringa sen. Va coolt med EM i boule - vad duktiga ni är!"

Ja det är inte alltid man "pratar samma språk". Nog för att mor o far är vassa på boule men EM...njae..inte riktigt...

Snart lyfter vi!!! Ha en fin lördag! Vi reser bakåt i tiden o kommer att ha lördag läääänge...

Elitlägret nästa!!! Kram o snart lycka till David!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards