Alla inlägg den 16 november 2015

Av Sofia - 16 november 2015 14:36

Ibland känner jag mig verkligen värdelös som mamma. Att jag inte innan resan förklarade ordentligt för Stella det här med tidsskillnad. Att det är natt och hemma är det dag. Jag hade tre missade samtal från henne o två SMS med frågan: Kommer du ikväll eller i morgon på dagen? Flygplansläge gör ju att man är bortkopplad från världen. "Jag vill att du kommer hem nu". Jag jösses det vill jag oxå.

Av de fem flygresor vi nu genomfört måste jag ändå tillstå att långfärderna över Atlanten är bäst. Härlig service och filt. På ditvägen var det inte mycket sömn men när man har en datorskärm att titta på som visar film, TV och där man kan spela golf, Solitarie och lite annat kul, blir det inte långsamt. Tittade bl.a på filmen Cinderella vilken jag tycker var en otroligt härlig filmatisering med den tecknade varianten i bakhuvudet. I går kväll, inatt, idag - vet knappt var det var för dag när vi flög, blev det sömn åtminstone fem timmars sömn av totalt 8 h flygtid. Maten var bläh och ryggen värker men "hemma" hägrar så man glömmer fort. Strax innan vi landade hade Europa en tyst minut pga det dom hände i Paris fredagen den trettonde. Det fanns en del fransmän ombord. Sorgligt! Sorgligt!

Nu sitter vi å väntar på DL9361 som för oss till SVERIGE! Flygplatsen här, Schiphol fick komplettera de sista inköpen till barnen så nu känns det ännu roligare att komma hem!
Borta bra men hemma bäst!

Ta hand om er!!

Jonas som ABSOLUT inte kan sluta dig från telefonen när Wi-Fi funkar... ;)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards