Alla inlägg den 3 november 2016

Av Sofia - 3 november 2016 15:46

Semester! Höstlovslediga barn berättigar denna ynnest. Skön sovmorgon även om jag var orolig för hur hala vägarna var när Jonas skulle till jobbet med sommardäck. Vägarna var saltade så det var ingen fara!

Frukost o därefter promenad ned till stationen. Henry, Stella o jag tog tåget in till Jönköping för att hjälpa upp handeln nere i city. Inte ett enda steg på A6. Skulle inte ha nåt särskilt men det blir ju som det blir. Ungarnas favoritaffärer TGR o Lagerhaus vill ju sälja på en absolut allt man inte trodde man behöver. Hittade skedar med sugrör - såna där man bara måste ha när man dricker Irish Coffee. Man kan klara sig utan denna uppfinning men eftersom de inte tarvade några större hål i plånboken så slog jag till. Å så hittade jag min favoritdoftljus.... Åhléns har börjat sälja Voluspa! Tack o bock!

Vi åt på Rosegarden..... Såå gott o såå mycket folk. Sushi, dumplings o andra asiatiska läckerheter. Stella gillade nog mest mjukglassen till efterrätt.

Nu bär det av hemåt, tågen gick precis som de skulle trots att det brann i ett igår och trots att det har snöat. Förnämligt!!!!

Underbar dag! Å den är inte slut!! Gott!!

På tåg mot Jönköping

Mätta o goa efter asiatisk buffé.

Vackra Vättern o fina kidz

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards