Alla inlägg den 15 november 2016

Av Sofia - 15 november 2016 20:01

En sån dag. När ögonen svider o hjärnan blöder då man packar ihop arbetsplats nr 1 en bit över klockan fem. Sedan har man en mängd uppgifter kvar men då lite mer mammabetonade. Skjutsningar, vinterkängorköp till David, utvecklingssamtal.... Ända in i kaklet. Å lite fröknäcke på det medan jag ändå i skrivande stund väntar på att få åka o hämta Stella från Cheerleadingen. Uppvisning på lördag i Sporthallen - ska bli så kul att få se deras program.

Å utvecklingssamtalet gick bra. Jag känner extra stor tacksamhet när betygen går lite åt höger på skalan... Nian - sista året i grundskolan... Kan inte begripa hur fort den pojken blev vuxen eller näst intill åtminstone. Å 45 i kängor. Jösses! Han vägde 3840 gram när han föddes....

Hela förmiddagen ägnade jag åt PUL. Det rimmar på kul men det är det inte. Jo, PUL i sig är viktigt - personuppgiftslagen. Hur man ska behandla personuppgifter på bästa sätt. PUL ska nu ersättas av datainspektionslagen nån gång under 2018 o vi var församlade 3 (!) dyrbara arbetstimmar för att höra om detta. Det kändes dock inte som om jag blev så värst mkt klokare på vad förändringarna skulle innebära. Vissa människor kan trollbinda med sina ord. Andra tror sig kunna detr... Det är en väldig skillnad!!

Godnatt!!!

Detta är smet till fröknäcke - alltså inte min hjärna även om det känns lite så just nu...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards