Alla inlägg den 3 november 2012

Av Sofia - 3 november 2012 17:25

Eller....? Jag själv fasar lite när jag ser - mestadels yngre - människor med rosa eller blått hår... Hua - hur kan de? Men när min egen flicka färgar hela luggen blå tyckte jag nyss att det var t.o.m lite häftigt. Inte så snyggt men lite häftigt. Att totalförbjuda allt som har med annan hårfärg och "udda" saker att göra - jag vet inte vilket som rätt eller fel. Får de hålla på att laborera lite...kanske de tröttnar och INSER hur vansinnigt vackra de är precis som de är.. Kanske inte? Ja, ja....färgen växer hur som helst bort..mamma!!!!


Duket är bordat...höll jag på att skriva (å gjorde det oxå). Nej, bordet är dukat och blomman jag köpte till förra helgens gå-runt-fest är som allra vackrast inför kvällens tillställning. En middag med goda grannar och jag kopierade varmrätten från förra helgen. Smidigt och gott!! Å jag kände för förrätt i kväll. Parma-skinka på melonsallad och några konstiga brödpinnar + balsamicocrème. Det gäller att va lite smidig - bara att öppna förpackningarna och lägga på faten...


Allhelgonadagen! Tanken var att vi skulle besöka graven med Ulfs farmor och farfar här i Nässjö, Elin och Ingvar Storme. Tiden försvann och tanken får räknas ikväll. Vi har tänt ett gravljus för vår älskade katt Tessi som inte längre finns i vår familj. Det lyser fint längst ner i trädgården. Det där ljuset får lysa lite för alla vi minns och de vi bara har hört talas om och minns på nåt sätt ändå...


Kram!!!


 

Fullt utslagen!!

 

Vacker blomma (lilja?)

 

Allt klär en skönhet!

 

Välkommen familjen Undfors!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards