Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sofia - 2 december 2010 18:35

Ute

  • Kylan KYLAN KYYYYYYYYLAN
  • Räksalladen till lunchen mättade inte tillräckligt
  • Ångest för att inte hinna med allt på jobbet innan årsskiftet
  • Har inte handlat några julklappar alls till barnen
  • Längtar efter mamma o pappa å det känns som jag aldrig hinner träffa dem
  • Saknar min barn som jag sett alldeles för lite denna veckan

Inne

  • När jag klär mig ordentligt och varmt med vantar o mössa känns det ok
  • Räksalladen var god
  • Jag har hunnit med mycket på jobbet idag
  • Kan anläggningreskontran bättre (än jag kunde förut) efter dagens kurs.
  • Kör i N Solberga ikväll
  • Familjen är frisk
  • Fredag o helg i morgon!!
  • Snart blir det vår även om jag inte tror riktigt på det...
  • Efter våren kommer sommaren!!

Det blev fler saker på Inne-listan - vilken tur!


Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards