Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sofia - 5 december 2010 18:02

Idag har det minsann gått i sportens tecken för Storme junior. Bandyträning på morgonen mellan 9-11 och jag tror hela Sverige (i varje fall samtliga hans bandykompisar) vet om att han ska kolla HV-Frölunda ikväll i Göteborg ; ) Däremot vet jag inte vem som är mest upprymd - David eller hans far. Det är som att se barn på Julafton.


Själv har jag väl inte haft lika festliga aktiviteter på progrmmet. Jag hade redan innan helgen anlände bestämt mig för att jag skulle jobba. Å av timmarna som är kvar är det bara att välja..städ eller tvätt eller strykning? Det slutade med tvätt och skriva klart julkorten... Alltid något. I morgon är ju bekant en annan dag. Inte för att jag har så stor förhoppning om att måndagen kommer erbjuda mig tid till städ och strykning men under har ju skett förr... Just det ja, utvecklingssamtal med Ein kl. 16.00 - do not forget!!


Det gick i varje fall bra på Vipan. Börjar faktiskt bli klar med samtliga interhyreskontrakt. Alltså den dagen dessa miljoner ska trilla från vårt hyressystem till vårt ekonomisystem och hamna i resp förvaltningsansvarigs elektroniska fakturainkorg - DÅ tar jag semester    All bakomliggande kontering som måste vara rätt och FÖRHOPPNINGSVIS slås sönder (=periodiseras) i 12:e-delar... Puh.. Ni som inte förstod ngt av ovan rad - be happy!


Gokväll vänner!!


  

Jag är ju ganska övertygad om att David inte behövde tjata såååå vansinningt mycket för denna matchtröjan ; ) Vilken söt liten indian!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards