Alla inlägg den 21 december 2010

Av Sofia - 21 december 2010 21:49

Nu är det ju inte i egenskap av min "bror" han kommer till jobbet i morgon utan mer som ett av Nässjös nya kommunalråd. De är inbjudna av Tekniska Serviceförvaltningen för att få information om vår förvaltning, ta del av vad vi pysslar med helt enkelt. Att komma ut i den kommunala verkligheten är förstås positivt och nyttigt och det säger sig ju självt att det är en omöjlighet för en politiker att veta exakt hur det fungerar överallt. Därför måste vi som tjänstemän såklart hjälpa dem! Det har förberetts siffror och ord inför morgondagen och det ska bli riktigt kul att visa honom vad jag gör - lite mer ingående. Å då först o främst för att han är min bror förstås!!


Annars träffas vi ju snart på Juldagen - gemensam middag i Torset men DÅ ska jag INTE prata jobb en stavelse.   Det räcker liksom med att jag suttit från 07.15--21.00 i kväll. Sjukt mycket att göra och det ska bli såååå skönt att gå hem i morgon kväll! Bara man nu kan släppa tankarna på hyreskontrakt, hyresförhandlingar och hyreshöjningar, struliga inkassofall, bokföringsordrar etc.....


Kudden nu skulle vara extremt skön....kan nästan känna hur snabbt jag kommer somna ikväll!  


Godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards